wtorek, 17 grudnia 2013

Zakupy mola książkowego!:)

    W ten weekend znalazłam chwilę by wstąpić do Empiku i troszeczkę poszaleć. Kocham książki i czytam ich dość sporo. Nie mam ulubionej dziedziny literatury, czytam wszystko co wpadnie mi w ręce. Pokażę Wam kilka z moich nowości, żadnej nie przeczytałam jeszcze w całości, ale każdą przekartkowałam i przejrzałam ;)


Wprawdzie ma to być prezent świąteczny, jednak w drodze do domu nie mogłam się powstrzymać i co nieco poczytałam. George'a Carlin'a uważam za wyjątkowego komika i niesamowitego psychologa. Jak nikt potrafił wytknąć ludzkie wady. Oglądając jego skecze łapałam się zawsze na tym, że nie tylko ja mam swoje dziwactwa, że jest to coś naturalnego. W książce znajdziemy wszystko to co poruszał podczas swoich występów, dużo humoru i prawdy o nas samych.



Już od jakiegoś czasu jestem fanką Woody'ego Allen'a. Uwielbiam jego filmy, szczególnie te starsze, a te w których gra on sam, wręcz kocham. Jest niesamowicie inteligentnym i zabawnym człowiekiem, co przejawia się w jego filmach i tekstach. Książki te są zbiorami tekstów i opowiadań, które redagowane były w różnych czasach. Allen porusza tematy życia codziennego, odnosi się do przeczytanych przez niego artykułów oraz do tego co dzieje się dookoła. Świetne, zabawne i szalenie inteligentne. Przed snem czytam przynajmniej jedno opowiadanie.
 Ta książka zafascynowała mnie niesamowicie, mimo że dość sceptycznie jestem nastawiona do tytułu. Na pewno znajdziemy w niej wiele podstawowych informacji o kuchni, które trudno znaleźć gdzie indziej, informacje jak przyrządzić dania w dość ekstremalnych warunkach, jak i również potrawy z dość ekstremalnych składników. "4- godzinny mistrz kuchni" pokazuje, że gotowania może nauczyć się każdy i może być proste i przyjemne.
Po "Poradniku pozytywnego myślenia" przyszła pora na "Niezbędnik...". W prawdzie "Poradnik..." widziałam jedynie w wersji filmowej, jednak zaciekawił mnie na tyle by sięgnąć po tą książkę. Czytałam wiele pozytywnych recenzji, mam nadzieję, że niedługo dołączę też swoją.

W kolejce czeka jeszcze sporo książek, w tym "Inferno" Dan'a Brown'a, za które jakoś nie mogę się zabrać:)

    Znacie którąś z tych pozycji? A może macie jakieś propozycje książkowe? Co przeczytaliście ostatnio?

9 komentarzy:

  1. Nie czytałam żadnej z nich, ale wyglądają ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie polecam "Niezbędnik" :) I zazdroszczę "Inferno" :O
    Miłego czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Niezbędnik" również czeka u mnie na półce, niestety reszty nie znam:) na studiach powoli zaczynają się egzaminy i coraz mniej czasu na czytanie:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie wszystkie te pozycje to totalne nowości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy o nich nie słyszałam po Twojej recenzji z chęcią je przeczytam.

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" ci najbardziej zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam żadnej z powyższych :)
    ❅ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog,na pewno będę tu zaglądać częściej!
    zapraszam do siebie :)
    http://creepypastel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam każdego kto zostawia komentarz! Staram się rewanżować tym samym:)