sobota, 7 grudnia 2013

W tym roku byłam bardzo grzeczna- czyli co Mikołaj zostawił w moim bucie;)

    Dziś chciałabym się troszkę pochwalić! Jako, że byłam bardzo grzeczna, w tym roku Mikołaj był bardzo hojny. Z samego rana w bucie (i nie tylko) znalazłam kilka ciekawych prezencików!




Dwa pierwsze prezenty zostawił mi Mikołaj Mąż. Kubeczek który jest niesamowity! Ma kształt beczułki i bardzo wygodnie się z niego piję. Oraz "pieszczocha" - maskotkę interaktywną... hmmm jestem trochę za stara no ale cóż...:D


Od rodziców zestaw "Playboy'a", mgiełka i żel pod prysznic. Cieszę się bo bardzo lubię te mgiełki, ślicznie pachną i są bardzo wytrzymałe.


Ostatni prezent to Mikołaj od teściów. Gra on świąteczne melodie i tańczy ;) Stoi już z innymi świątecznymi gadżetami.

    Dziś ubrałam już choinkę, jeszcze kilka drobiazgów i będzie gotowa w 100% ! Zostało mi dokończyć porządki i czekać na święta:)!

    A jak Wasze Mikołaje? Choinki już ubrane?

Pozdrawiam,
Madzia

10 komentarzy:

  1. no proszę, Mikołaj się postarał ...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kubek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bawiłam się tym pieszczochem w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pieszczoszek hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kubki i kubeczki i ten jest na prawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy się nie jest za starym na pluszaki! Mój braciszek ci go zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pluszaki nigdy, ale niekoniecznie interaktywne :)

      Usuń
  7. Jak nic postarał się w tym roku Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prezenty:) A co do maskotek - jak dostałam trzecią sztukę od Mojego Ukochanego, to powiedziałam mu wprost, że nie chcę powiększać tej i tak dużej kolekcji ze względu na swój aktualny wiek :P
    U mnie od kilku lat ubiera się choinkę dopiero w Wigilię.

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam każdego kto zostawia komentarz! Staram się rewanżować tym samym:)