sobota, 21 grudnia 2013

Święta, święta... stosik prezentów.

    Już za trzy dni wigilia. Przypuszczam, że dla wielu z Was to bardzo gorący okres, kupowanie prezentów, sprzątanie, dekorowanie domu, gotowanie, pieczenie... Ja w tym roku jak nigdy jestem niesamowicie wyrobiona, zostały tylko prace kuchenne. Nawet prezenty stoją już od kilku dni spakowane...


W tym roku jest ich sporo, część dla rodziny z mojej strony, część dla rodzinki męża. Obdarujemy najbliższych kosmetykami, ubraniami, biżuterią, filmami, książkami, przepysznymi kawami, piżamkami, skarpetkami i oczywiście zabawkami dla najmłodszych!

    Mimo, że w pokoju już od dłuższego czasu stoi choinka, w radio puszczają świąteczne hity, wszędzie światełka i mikołaje, to nie czuję jeszcze specjalnie atmosfery świąt. Przypuszczam, że spowodowane jest to pogodą... marzy mi się choć odrobina białego puszku na święta. Bardzo lubię zimowy krajobraz, szczególnie w święta.

    A Wy już przygotowani do świąt? Prezenty kupione? Porządki porobione?


6 komentarzy:

  1. Ja też nie czuję w ogóle atmosfery świąt. :( Chociaż wszystko już gotowe, zostało tylko pieczenie ciast, ale jeśli upiekłabym je teraz to do Wigilii nic by nie zostało. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! U mnie teściowa piecze dziś makowce (jeden przy moim mężu to mało) i stwierdziłam, że niezła z niej ryzykantka :D

      Usuń
  2. u mnie wszystko już zrobione tylko gotowanie mi jeszcze zostało i zakupy spożywcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam już wszystko popakowane, posprzątane, dzisiaj odpoczywam a jutro zaczynam wielkie gotowanie i pieczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro zaczyna sie wielkie gotowanie, a ejstem juz po wielkim sprzatniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny stosik prezentów ;-) U mnie już przygotowania pełną parą, a ja z prezentami daleko w polu... Zazdroszczę takiego uporządkowania i wyrobienia się ze wszystkim.
    Przy okazji dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam każdego kto zostawia komentarz! Staram się rewanżować tym samym:)